شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

مستند جنجالی «خوره» رونمایی شد

فیلم مستند «خوره»

سینماپرس: مستند سینمایی «خوره» که به موضوع اعتراضات دی ماه ۹۶ می‌پردازد، با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

به گزارش سینماپرس، مستند سینمایی«خوره» که توسط محمدرضا امامقلی ساخته شده است و به موضوع اعتراضات دی ماه ۹۶ می‌پردازد، بعد از ظهر امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) با حضور حسن رحیم‌پور ازغدی در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.  

حسن رحیم‌پور ازغدی پس از نمایش مستند «خوره» با خطاب قرار دادن دانشجویان و جوانان کشور گفت: برخی از مسئولان کشورمان صراحتاً دروغ می‌گویند، ‌ امروز یک حرف می‌زنند و فردا زیر حرف خود می‌زند و صحبت دیگر را مطرح می‌کنند. این شما جوانان و دانشجویان هستند که باید با تسلط بر صحبت‌های مسئولان، وعده‌های داده شده را مطالبه کنید. مسئولان کشور باید دربرابر شعارها و وعده‌هایی که می‌دهند پاسخگو باشند، درست همانطور که مقام معظم رهبری در برابر مردم پاسخگو هستند.  

وی خطاب به دانشجویان ادامه داد: نباید بگذارید که مسئولین با صحبت‌های زیبنده فریبتان دهند. اگر شما جوانان و دانشجویان روحیه مطالبه‌گر داشته باید می‌توان امیدوار بود که جمهوری اسلامی در آینده جایگاه خود را حفظ کند. در ۲ سال گذشته هر زمانی کسی آمد صحبتی درباره برجام به میان آورند، گفتند دارد در موضوع برجام دخالت می‌کند و نمی‌خواهد برجام محقق شود. قلب راکتورهای هسته‌ای را که بتن گرفتید، امروز می‌خواهید قلب موشک‌هایمان را بتن بگیرید، دیگر کدام سوراخ مانده‌ است که بتن نگرفته‌اید.  

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان از سازندگان مستند «خوره» قدردانی کرد و گفت که این مستند، اثری مطلوب است و باعث آگاهی مردم می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.