یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

با پایان نگارش متن های سریال:

مجموعه داستانی «شهید حججی» در انتظار مجوز سیمافیلم

شهید حججی

سینماپرس: نگارش متن‌های سریال «هفتمین نامه جابر» به نویسندگی رسول صانعی به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، مجموعه داستانی «هفتمین نامه جابر» در ۱۰ قسمت به نویسندگی و کارگردانی رسول صانعی درباره زندگی (نوجوانی، جوانی، خانواده، پدر و مادر و در پایان اسیری و شهادت شهید محسن حججی) تولید خواهد شد.

بنابراین گزارش در شرایطی که متن‌های این سریال به پایان رسیده است، سازندگان این سریال در انتظار مجوز رسمی از مرکز سیما فیلم هستند.

همچنین لشکر ۸ نجف اشرف و لشگر زرهی سپاه برای تولید این سریال آمادگی لازم را اعلام کردند.  

تحقیق‌هایی در نجف آباد اصفهان (محل زندگی شهید حججی)، کردستان (محل اعزام و مانور)، سوریه (لشگر ۸ نجف اشرف) و اهواز انجام شد. همچنین نویسنده و کارگردان با خانواده و نزدیکان این شهید به گفت‌وگو نشسته‌ و اطلاعاتی را از آنها بدست آورده است.

برای انتخاب بازیگر نقش شهید حججی گزینه‌هایی موجود هستند، اما هنوز گزینه نهایی انتخاب نشده است.

این سریال قصه‌های مختلفی دارد. یکی از داستان‌ها درباره شهید کاظمی فرمانده نیروی زمینی سپاه و دیگری درباره جدال بین دو برادر که یکی سمت داعش و دیگری سمت ایران است، خواهد بود.

یکی از دلایل انتخاب عنوان هفتمین نامه جابر برای این سریال به دلیل این است که «جابر» نام مستعار و پوشش دهنده شهید حججی در عملیات‌ها بوده است.

لوکیشن‌های این سریال با بازسازی فضا در نجف آباد اصفهان، نجف اشرف و سوریه خواهد بود و به دلیل مسائل امنیتی این احتمال وجود دارد تا بیابان‌های نطنز جایگزین سوریه (تصویربرداری سکانس شهادت شهید حججی در محل وادی العطشان) شود.

سریال «هفتمین نامه جابر» برای سیما فیلم تولید خواهد شد و به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی از شبکه یک سیما بروی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.