یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴

آغاز اجرای «هگزا شهر دوشیزگان» در تماشاخانه دیوار چهارم

«هگزا شهر دوشیزگان»

سینماپرس: تماشاخانه دیوار چهارم از امروز یکشنبه(۱۶ اردیبهشت ماه) میزبان اجرای نمایش «هگزا شهر دوشیزگان» به کارگردانی محمد حاتمی می شود.

به گزارش سینماپرس، محمد حاتمی بازیگر و کارگردان تئاتر، نمایش جدید خود را با نام «هگزا شهر دوشیزگان» در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می برد. این نمایش روایت داستان ورود یک مرد به شهری است که در آن همه افراد خانم هستند.

«هگزا شهر دوشیزگان» به نویسندگی علیرضا سید و طراحی و کارگردانی محمد حاتمی با بازی حسین رفیعی، شیرین بینا، مریم بخشی، مبینا طبائی، پانته آ مهدی نیا، پرستو علیزاده، باران شادپوری و زهرا فرهانی راد از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «هگزا شهر دوشیزگان» داستان شش زن را روایت می کند که در شهری زندگی و کار می‌کنند که در آنجا مردی وجود ندارد و از قضا پای یک مرد به این شهر باز می‌شود و ماجرا از اینجا آغاز می‌شود... د.

از جمله عوامل دیگر این نمایش می توان به تهیه‌کنندگان و مجریان طرح: حسین جزایری و عبدالرزاق بنی شیخ الاسلامی، دستیار کارگردان: امیر سلیمانی، رکسانا سکایش، وحید اسدزاده، مدیر صحنه: ایمان نظری، منشی صحنه: رکسانا سکایش، طراح نور: یونس نوروزی، طراح لباس: هلیا شکری، دستیار طراح لباس: فرزانه میرزابابایی، چهره پرداز: ماریا دیزجی، ساخت دکور: کارگاه ساخت دکور دیوار چهارم، امور هماهنگی: مجتبی کاظمی، عکاس: نسیم فروغ، مهران نظری، ساخت تیزر: پن استدیو، طراح پوستر و بروشور: امیر سلیمانی اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.