دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

تهیه‌کننده سینما:

«نیمکت» تا ۳ ماه آینده اکران می‌شود

ابراهیم اصغری

سینماپرس: ابراهیم اصغری درباره زمان اکران فیلم سینمایی «نیمکت» بیان کرد: در تلاش هستیم که این فیلم به کارگردانی فلورا سام را طی ۳ ماه آینده اکران کنیم.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «نیمکت» در گفت‌وگو با یک خبرگزاری درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی اظهار داشت: این فیلم با پشت سرگذاشتن تمامی مراحل ساخت، در حال حاضر آماده نمایش بوده و پروانه نمایش نیز دریافت کرده است.  

وی درباره زمان اکران این فیلم سینمایی بیان کرد: در تلاش هستیم که فیلم سینمایی «نیمکت» به کارگردانی فلورا سام را طی ۳ ماه آینده اکران کنیم. مسئولیت پخش این فیلم نیز با دفتر پخش «آفَر فیلم» خواهد داشت.

این تهیه‌کننده سینمای ایران درباره جدیدترین پروژه خود اعلام کرد: فیلمنامه‌ای با عنوان «مشاور موجی» را در حال نگارش داریم که در گونه فیلم‌های سیاسی اجتماعی است و در تلاش هستیم، پایان تابستان آن را کلید بزنیم.  

اصغری درباره داستان این فیلمنامه گفت: این فیلم اثری قهرمان‌محور است و درباره شخصی است که به‌رغم محدودیت‌هایی که وجود دارد در مسیر احقاق حق گام بردارد.

بر اساس این گزارش،  «نیمکت» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود. حقایقی که وی هیچگاه تصورش را نیز نمی‌توانست بکند...

شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی نیا و... بازیگران اصلی فیلم سینمایی «نیمکت» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.