دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

فراخوان مسابقه پویانمایی امام رضا (علیه اسلام)

امام رضا(ع)

سینماپرس: کودکان و نوجوانان با موضوع زندگی امام رضا (علیه اسلام) و در قالب مسابقه پویانمایی، فیلم می‌سازند.

به گزارش سینماپرس، فراخوان مسابقه پویانمایی امام رضا(ع) در چهارچوب مجموعه برنامه‌های شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا علیه‌السلام (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رافت و مهربانی، طب‌الرضا) و ... از سوی کانون پرورش فکری به عنوان کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام، منتشر شده است.

شرکت‌کنندگان در ۲ گروه سنی ۸ تا ۱۲  سال و ۱۳ تا ۱۸ سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است: «مدت زمان هر اثر بین ۱ تا ۳ دقیقه باشد. مربی و یا کارگردان نقش هدایت کننده را دارد و از مشارکت مستقیم در آثار خودداری کند. انتخاب شیوه اجرایی و تکنیک آزاد است. حداقل پنج عکس از مراحل تولید اثر به همراه لوح فشرده اثر ارسال شود. »

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال ۱۳۹۷ همزمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی می کند.

فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با ۱۰ موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه (کودک و نوجوان)، «قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.