سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵

آغاز رویداد سینمایی کن:

داوران کن ۲۰۱۸ در مقابل عکاسان قرار گرفتند

داوران کن ۲۰۱۸

سینماپرس: هیات داوران بخش رقابت اصلی هفتاد و یکمین دوره جشنواره کن با حاضر شدن در برابر دوربین عکاسان، از آغاز به کار خود خبر دادند.

به گزارش سینماپرس به نقل از سایت جشنواره فیلم کن، اعضای گروه داوری ۹ نفره بخش رسمی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ در برابر عکاسان حاضر شدند تا اعلام کنند به زودی کار خود را شروع می کنند.

اعضای داوران در دو گروه شامل ۴ عضو زن با همراهی کیت بلانشت به عنوان رییس هیات داوران و ۴ داور مرد همراه کیت بلانشت در برابر دوربین ها ایستادند.

هیات داوران بخش رقابت اصلی جشنواره کن که به ریاست کیت بلانشت برگزار می شود شامل ۵ داور زن و ۴ داور مرد است که از ۷ ملیت و ۵ کشور به این فهرست راه‌یافته‌اند.

در کنار کیت بلانشت بازیگر و تهیه کننده استرالیایی، امسال چنگ چن بازیگر چینی، ایوا دوورنی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی، رابرت گدیگیون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده فرانسوی، خدجا نین ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده بروندیایی، لئا سیدوکس بازیگر فرانسوی، کریستن استوارت بازیگر آمریکایی، دنیس ولینوو نویسنده و کارگردان کانادایی و آندری زویاگینتسف نویسنده و کارگردان روسی به داوری بخش رقابتی می پردازند.

در حالی که مراسم افتتاحیه جشنواره از ساعت ١٩:١٥ به وقت محلی آغاز می شود، فیلم «همه می دانند» ساخته اصغر فرهادی فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود. این فیلم امشب ساعت ٢٠:٣٠ در سالن گراند لومیر به نمایش در می آید و فردا چهارشنبه ساعت ٨:٣٠ صبح و ١٣ در گراند لومیر نمایش دوباره خواهد داشت.

سایت کن در معرفی فیلم نوشته است: اصغر فرهادی کارگردان ایرانی از سه بازیگر اصلی برای ساخت این فیلم بهره گرفته است. در این فیلم در عین حال خاویر باردم و پنه لوپه کروز برای ششمین بار در کنار هم بازی می کنند.

در این فیلم ریکاردو دارین در نقش همسری ظاهر شده که با همسرش با بازی پنه لوپه کروز و فرزندانشان از بوینوس آیرس به دهکده ای در اسپانیا می آیند تا در مراسم عروسی خواهرش شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.