سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

نمایش فیلمی از «جان تراولتا» پس از ۷ سال انتظار اکران

فیلم سینمایی "گوتی"

سینماپرس: پروژه سینمایی «گوتی» پس از هفت سال، آماده اکران شده و در هفتاد و یکمین دوره جشنواره کن به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر،  پس از هفت سال از اعلام شروع پروژه فیلم سینمایی «گوتی» با بازی «جان تراولتا» که روایت‌گر رییس خانواده جنایی «گامبینو» است در جشنواره کن اکران می‌شود.

جدیدترین فیلم جان تراولتا در روز ۱۵ ماه می همزمان با فیلم «سولو: داستان جنگ ستارگان» اثر «ران هووارد» و پیش از اکران «زیر دریاچه نقره‌ای اثر دیوید رابرت میچل» در سالن «لومییر» اکران خواهد شد.

«گوتی» همچنین اکران جهانی‌اش را با نمایش در سالن «سَله بونوئل» در محل «پَلِ دو فِستیوال» خواهد داشت.

انتظار ۷ ساله ساخت و اکران این فیلم و تغییر مکرر عوامل فیلم از جمله کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی، همه بر جذابیت اکران این فیلم افزوده است.  

ابتدا «نیک کاساوِتس» قرار بود کارگردانی این فیلم را برعهده گیرد که بخاطر تغییرات زیاد در برنامه‌ریزی نتوانست هماهنگ شود و سرانجام «بَری لِوینسن» کارگردانی آن را برعهده گرفت و «جیمز توباک» نویسندگی فیلم‌نامه را عهده‌دار شد.

«آل پاچینو» قرار بود نقش معاون رییس گامبینو «نیل دِلاکروچه» را ایفا کند که نهایتا این نقش را «استِیسی کیچ» بازی کرد.

«کیا مورگان» مدیر تولید «گوتی» در این مورد گفت: این انتظار ۷ ساله قطعا ارزشش را دارد زیرا این فیلم یک شاهکار است و یکی از بهترین فیلم‌هایی است که در این سال‌ها دیده‌ام.

جان تراولتا علاوه بر حضور در اکران این فیلم همچنین در ۱۶ می مستر کلاسی برگزار خواهد کرد و در مراسم چهلمین سال اکران فیلم «گریس» شرکت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.