سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

تداوم اجرای «پیانیستولوژی» در مشهد

نمایش «پیانیستولوژی»

سینماپرس: مسعود حکم آبادی، تهیه‌کننده نمایش «پیانیستولوژی»، برگزیده جشنواره تئاتر فجر از اجرای این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر مشهد تا ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مسعود حکم آبادی تهیه‌کننده نمایش «پیانیستولوژی» در گفتگو با یک خبرگزاری بیان کرد: با مساعدتی که انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی انجام داد و انصراف سایر گروه‌ها، این سالن برای ۹ اجرا تا پیش از ماه مبارک رمضانی در اختیار ما قرار گرفته است و از امشب نیز اجرایمان را آغاز می‌کنیم.

وی در ادامه افزود:‌ در صورتی که استقبال از کار خوب باشد، امکان تمدید کار هم در ایام ماه مبارک رمضان هست. تاکنون ۱۲هزار تماشاگر در تهران و مشهد این کار را تماشا  کرده‌اند، امیدوارم شرایط فروش با چالش خاصی روبه‌رو نشود، ‌ هر چند بلیت‌فروشی از کار خوب بوده است.

حکم آبادی مخاطبان نمایش را کسانی که یک بار کار را تماشا کرده‌اند و کسانی که آن را به دیگران معرفی هم می‌کنند، ‌ دانست و گفت:‌ البته اقبال این کار در فجر هم در استقبال از کار تأثیرگذار بود.

وی کار بعدی این گروه را «آیراک» به کارگردانی محمد نیازی و نویسندگی سهند خیرآبادی به شمار آورد و گفت: ما پس از این اجرا، پرونده پیانیستولوژی را بسته و به نمایش جدید خواهیم پرداخت.

این تهیه‌کننده تئاتر درباره تغییر گروه نمایشی پیانیستولوژی گفت: تغییر بازیگر که نداشتیم، فقط چند هم‌سُرا از جمع ما خارج شده و چند نفر جدید به ما پیوستند اما در سایر عوامل تغییر و تحولی نداشتیم.

حکم‌آبادی ضمن تمجید از اداره‌کل ارشاد مشهد به دلیل حمایت از این نمایش، از انجمن هنرهای نمایشی و اداره هنرهای نمایشی این شهرستان قدردانی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.