چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

برنامه‌های جانبی اولین روز نمایشگاه ورلدپرس فوتو

نمایشگاه ورلدپرس فوتو

سینماپرس: برنامه‌های جانبی اولین روز نمایشگاه ورلدپرس فوتو در فرهنگسرای نیاوران اعلام شد. این نمایشگاه تا ۱۱ خردادماه در فرهنگسرای نیاوران برقرار می شود.

به گزارش سینماپرس، آثار برگزیده سه سال اخیر ورلدپرس فوتو از پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در فرهنگسرای نیاوران به نمایش درمی آید. همزمان با آغاز این نمایشگاه که با همکاری انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی برپا می شود، ۲ نشست و تور گالری با حضور مدیر نمایشگاه‌های ورلدپرس فوتو برگزار می شود.

مهدی قاسمی مدیر نمایشگاه درباره برنامه‌های جانبی نمایشگاه ورلدپرس فوتو گفت: در اولین نشست این نمایشگاه ابراهیم نوروزی برنده سه جایزه ورلدپرس فوتو در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ در سالن گوشه حضور پیدا می کند. در این نشست مروری بر آثار این عکاس خواهیم داشت که از ساعت ۱۴ تا ۱۵:۳۰ برقرار است.

وی ادامه داد: دومین نشست این نمایشگاه با حضور حسن دزواره و در محل گالری برگزار می‌شود که به تئوری فوتوژورنالیسم می‌پردازد و از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برقرار می شود. مدیر نمایشگاه‌های ورلدپرس فوتو نیز در اولین روز این نمایشگاه در محل گالری حاضر خواهد شد. لورنس کورتوگ نیز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ درباره آثار نمایشگاه توضیحاتی خواهد داد و آخرین برنامه روز آغازین نمایشگاه را به عهده دارد.

این نمایشگاه تا ۱۱ خردادماه به مدت ۲۲ روز در فرهنگسرای نیاوران برقرار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.