چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴

ساخت یک محله واقعی برای «حکایت‌های کمال»

محمد میرکیانی

سینماپرس: ناظر کیفی مجموعه تلویزیونی «حکایت های کمال» به بیان جزییاتی درباره آغاز فیلمبرداری این مجموعه پرداخت.

به گزارش سینماپرس، محمد میرکیانی با اشاره به سریال «حکایت های کمال» که به زودی قرار است جلوی دوربین برود در گفتگو با یک خبرگزاری بیان کرد: ۳۱ قسمت از سریال «حکایت های کمال» نوشته و آماده شده است.

وی ادامه داد: ساخت این مجموعه قرار است در ۱۵۰ قسمت براساس ۱۵۰ داستان از کتاب «حکایت های کمال» باشد که در چند فاز تصویربرداری می شود.

نویسنده کتاب «حکایت های کمال» درباره مراحل فعلی پیش تولید سریالی بر اساس همین کتاب اظهار کرد: درحال حاضر دکورهای این مجموعه در حال ساخت است و یک محله واقعی برای تصویربرداری می سازند چون من به عنوان ناظر کیفی از دوستان خواستم وقتی دهه ۴۰ را بازسازی می کنیم باز هم سراغ همان دکورهایی که در سریال های «شهرزاد» و «هزاردستان» دیده شده است، نرویم.

میرکیانی افزود: عوامل بخش هایی را هم در محلات قدیمی تهران پیدا می کنند که در آنجا هم تصویربرداری انجام شود به طور مثال مدرسه ای قدیمی در تهران به عنوان یکی از لوکیشن های این سریال مطرح است.

ناظر کیفی سریال «حکایت های کمال» درباره زمان تولید سریال عنوان کرد: امیدوارم سریال به زودی کلید بخورد چون باید تصویربرداری آن را در تابستان به انجام برسانیم و فکر می کنیم با شروع تصویربرداری بعد از چند ماه سریال روی آنتن برود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.