چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵

اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشن مستقل فیلم کوتاه

 فیلم کوتاه ایران

سینماپرس: رییس انجمن فیلم کوتاه ایران آخرین اخبار درباره نحوه انتخاب آثار و مهلت ارسال آثار به دوره نهم جشن مستقل فیلم کوتاه را مطرح کرد.

به گزارش سینماپرس، مسعود امینی تیرانی رییس انجمن فیلم کوتاه ایران در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به برگزاری نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه بیان کرد: فراخوان نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه اواخر اسفند ماه ۹۶ منتشر شد تا در فرصت بیشتری فیلمسازان بتوانند آثار خود را تولید و برای جشن ارسال کنند و از سوی دیگر انتخاب نیز بتواند در زمان و دقت بیشتر کار خود را دنبال کنند.

وی بیان کرد: پذیرش فیلم ها برای حضور در نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه بعد از انتشار فراخوان و از اول اسفند ماه آغاز شده است و تا امروز نیز در سه مرحله بازبینی فیلم های رسیده توسط هیات انتخاب صورت گرفته است.

رییس انجمن فیلم کوتاه ایران ادامه داد: فیلمسازان فیلم کوتاه می توانند تا آخر خرداد ماه آثار خود را برای حضور در جشن ارسال کنند. تاکید می کنم که هیات انتخاب همزمان با پذیرش فیلم ها آثار را می بینند.

وی درباره تغییرات جشن نسبت به سال گذشته بیان کرد: هیات انتخاب مانند سال گذشته به صورت آکادمی در حال دیدن فیلم های ارسالی است و تنها تفاوت موجود نسبت به سال گذشته افزایش بازه زمانی ارسال آثار است و امیدواریم که این امر تبدیل به یک سنت و دبیرخانه دایمی برای جشن مستقل فیلم کوتاه ایجاد شود.

امینی تیرانی در پایان تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده بود پیمان نهان قدرتی به عنوان دبیر نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه انتخاب شده است و این جشن همانند سال های گذشته نیمه اول شهریور ماه برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.