چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱

حضور بازیگر پیشکسوت در یک فیلم ترسناک

محمود پاک نیت

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "شهرزاد" گفت: سینما و تولیدات آن بسیار حساس است، زیرا مردم برای دیدن فیلم‌ها پول می‌دهند و بلیت می‌خرند پس حق دارند در ازای هزینه‌ای که می‌دهند فیلم خوب ببینند.

محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "شین" به کارگردانی "میثم کزازی" را به پایان رسانده ام که امسال در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

حضور بازیگر سریال «شهرزاد» در یک فیلم ترسناک

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم در ژانر وحشت و ترس ساخته شده است. در فیلم سینمایی "شین" با شهاب حسینی و جشمید هاشم‌پور همبازی شده ام. اتفاق متفاوتی بود که امیدوارم بازخورد خوبی را به همراه داشته باشد.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر (ع) " درباره کم کاری خود در عرصه سینما اضافه کرد: سینما وضعیت خاص و حاشیه‌های خود را دارد که من زیاد به دنبال آن‌ها نیستم. ترجیح می‌دهم در آثار سریالی بازی کنم، زیرا با آرامش بیشتری ساخته می‌شود. این سال‌ها بیشتر درگیر سریال بودم و شاید همین عاملی دیگر در مورد کم کاری ام در سینما بوده است. بازی در فیلم شین را هم به این دلیل قبول کردم که در آن زمان سر کاری نبودم.

وی در همین راستا ادامه داد: من بازیگری نیستم که دو کار را با هم انجام دهم و اگر سر یک کار باشم ترجیح می‌دهم تمام تمرکزم را روی همان اثر بگذارم. بازی در سینما و تلویزیون تفاوت چندانی از لحاظ سختی برای بازیگر ندارد، اما فشردگی و حساسیت‌های سینما کمی بیشتر است.

بازیگر سریال "شهرزاد" درباره وضعیت روز سینمای ایران تاکید کرد: سینما و تولیدات آن بسیار حساس است، زیرا مردم برای دیدن فیلم‌ها پول می‌دهند و بلیت می‌خرند پس حق دارند در ازای هزینه‌ای که می‌دهند فیلم خوب ببینند. متاسفانه بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان سینما صرفاً می‌خواهند با عجله فیلم آماده شده و به اکران برسد. این قطعاً به کیفیت اثر لطمه می‌زند. حاصل این عجول بودن فیلم‌هایی است که امروز در سینما به نمایش گذاشته می‌شوند.

پاک نیت درباره بیکاری اکثریت بازیگران سریال "پدر سالار" خاطرنشان کرد: از آن سریال سال‌ها می‌گذرد و از تمامی بازیگران جوان آن دوران سنی گذشته است. کمی در این سن و سال تمرکز روی بازیگری سخت است. البته پیشنهادات خیلی کمی به سن میانسال می‌شود و همین دلیلی بر بیکاری بازیگران پدر سالار است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.