جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به بهانه نمایشگاه کتاب

حضور ناشر با سابقه نوجوانان در «پرانتز باز»

نادر قدیانی

سینماپرس: نادر قدیانی ناشر قدیمی کتاب‌های نوجوانان در برنامه این هفته «پرانتز باز» از ابعاد مختلف کتاب و نوجوان سخن می‌گوید.

به گزارش سینماپرس، هفدهمین قسمت از برنامه ی «پرانتز باز» با نگاهی به مسأله  «کتاب و نوجوان» به گفتگو با نادر قدیانی مدیر انتشارات قدیانی می پردازد. در این گفتگو مسائلی هم چون چرایی عدم رغبت ناشران نسبت به تولید کتب ویژه نوجوان، تاثیر کتاب در جریان سازی فرهنگی برای قشر آینده ساز، بررسی کتاب نوجوان در نمایشگاه کتاب و میزان مطالعه نوجوانان مورد بررسی قرار می گیرد.

در بخش گزارش میدانی با حضور در نمایشگاه کتاب، با نوجوانان و ناشران حوزه نوجوان گفتگو می شود.

پرانتز باز برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین ۱۳ تا ۲۰ سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.