جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

مراسم افتتاحیه فیلم «رفتن» برگزار شد

آیین افتتاح فیلم «رفتن»

سینماپرس: آیین افتتاح فیلم سینمایی «رفتن» ۱۹ اردیبهشت‌ماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، نوید محمودی کارگردان فیلم سینمایی رفتن در ابتدا گفت: بعضی فیلم ها نام های متفاوتی مثل هنر و تجربه پیدا می کنند اما از نظر  من فیلم ها با هم تفاوتی ندارند.

وی افزود: به خاطر نوع زندگی و سختی هایی که مردم دارند شاید بیشتر فیلم های کمدی نگاه کنند اما من معتقدم نگاه جدی به فیلم ها لازم است.

محمودی بعد از دعوت همه عوامل به روی سن یادآور شد: فیلم رفتن بعد از ساخته شدن در جشنواره بوسان جایزه بهترین کارگردانی و بعد از آن در جشنواره مراکش جایزه بهترین بازیگری و در لبنان، استرالیا و سوئد روسیه جایزه بهترین فیلم را گرفت.

وی ادامه داد: فیلم رفتن در همه جای دنیا دیده شده امیدوارم در ایران هم دیده شود.

محمودی با بیان اینکه رفتن نماینده افغانستان در اسکار بود، گفت: این فیلم را خیلی دوست دارم. جای جمشید برادرم امشب خالیست. او ایران نیست. ما همیشه همه فیلم هایمان را با هم میسازیم.

وی همچنین از روابط عمومی پردیس سینمایی باغ کتاب برای برگزاری این مراسم در آنجا تشکر کرد.

در ادامه این مراسم عوامل فیلم از نوید محمودی برای حضورشان در فیلم رفتن  و همچنین از حضور مردم برای دیدن فیلم تشکر کردند.

در این مراسم افرادی همچون منوچهر شاهسواری، فرشته طائرپور، رویا تیموریان، مسعود رایگان، عباس یاری، وحید موسائیان، سهیل بیرقی، رویا جاوید، سمیرا برادری، محمدرضا غفاری، سامان احتشامی، ندا جبرئیلی، محسن خانجهانی، محمدرضا مقدسیان، مازیار فکری ارشاد، کاظم راست گفتار، سهیل موفق. بهرنگ دزفولی زاده، نیلوفر محمودی، عباس یاری، نگار مقدم، کوهیار کلاری، فریبا کوثری و کارگردان، بازیگران افغانستانی و عوامل فیلم حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.