دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

مجری ویژه برنامه افطاری شبکه ۱ مشخص شد

 سیاوش عقدایی

سینماپرس: سیاوش عقدایی مجری ویژه برنامه افطاری شبکه یک سیما با نام «ماه و ماهی» شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ویژه برنامه لحظات افطاری «ماه و ماهی» با اجرای سیاوش عقدایی روی آنتن می رود که هر روز به طور زنده از حوالی ساعت ۱۹:۲۰ آغاز می شود و تا دقایقی پس از افطار ادامه خواهد داشت.

به گفته افشین حسین خانی تهیه کننده «ماه و ماهی»، این برنامه در تلاش است به مساله ضد و نقیض که در جامعه فراوان وجود دارد، بپردازد.

حسین خانی عنوان کرد: ما معتقدیم ضد و نقیض در جامعه وجود دارد ولی باید بیاموزیم که این ضدیت در زندگی لازم و ضروری است. ما در این برنامه می خواهیم به مردم بگوییم که اگرچه از نظر ظاهر و محتوا نقیضین در جامعه وجود دارد ولی می توانیم با همه این تضادها زندگی کنیم و نیازهای یکدیگر را برطرف کنیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: براساس همین رویکرد، مهمانان برنامه انتخاب شده اند به گونه ای که هر شب دو مهمان به استودیو می آیند که شغل های ضد و نقیض هم دارند مثلا محیط بان و شکارچی، تولیدکننده خودرو و اوراق چی یا پرستار خانه سالمندان و مربی مهد کودک و در این باره با آنها سخن می گوییم.

«ماه و ماهی» کاری از گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما است که در ایام ماه رمضان هر روز بعد از بخش خبری ساعت ۱۹ به مدت ۶۵ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.