دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸

بازدید سردار باقرزاده از معاونت برون مرزی رسانه ملی

بازدید یکی از فرماندهان نیروهای مسلح از معاونت برون مرزی صداوسیما

سینماپرس: سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جست‌جوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته(یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) از بخش های مختلف معاونت برون مرزی صداوسیما بازدید به عمل آوردند.

به گزارش سینماپرس، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته با حضور در معاونت برون‌مرزی صداوسیما، از بخش‌های مختلف این معاونت همچون شبکه های سحر، الکوثر، العالم، اداره کل خبر و تفسیر، خبرگزاری ایران‌ پرس و سایت پارس‌تودی بازدید کرد.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار خود از معاونت برونمرزی با تاکید بر الگوبرداری جبهه مقاومت از هشت سال دفاع مقدس در مقابله با نظام سلطه گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی تاثیر بسیار زیادی در رساندن مفاهیم مهم دوران دفاع مقدس به جهان دارد.

سردار باقرزاده در خصوص رسالت رسانه ملی با محوریت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکید کرد: شرایط امروز به گونه ای است که حداکثر جریان رسانه ای در اختیار نظام سلطه بوده و فقط مقدار کمی از آن در اختیار جریان اصیل اسلامی است و این خود مهمترین دلیل است برای اینکه رسانه های جمهوری اسلامی با تلاشی مضاعف در معرفی اسلام و انقلاب اسلامی و ترویج اندیشه های رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اهتمام ویژه ای ورزند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: هراس و نگرانی استکبار از فعالیت های رسانه ای جمهوری اسلامی به علت بیداری و روشنگری است که جمهوری اسلامی انجام می دهد برای همین همواره شاهد سنگ اندازی های رسانه های معاند هستیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت فعالیت برونمرزی صداوسیما و تقدیر از همکاران رسانه ملی به ویژه معاونت برونمرزی تاکید کرد: شبکه های برونمرزی با توجه به گستردگی حوزه مخاطبان، باید با هوشمندی، پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برساند و در معرفی اسلام ناب محمدی همچون سال های گذشته، اهتمام ویژه ای انجام دهد.

سردار باقرزاده در این دیدار که با حضور مدیر روابط عمومی معاونت برونمرزی انجام شد همچنین طرح هایی را برای تعمیق روابط و وحدت بین مسلمین و معرفی پیام انقلاب پیشنهاد کرد.

وی تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان ذیربط در جهت تقویت بودجه و اعتبار بخش برونمرزی که در خط مقدم جهاد رسانه ای قرار دارد حمایت های لازم را به عمل آورند.

سردار باقرزاده در پایان دیدار خود با حضور در جوار شهدای گمنام سازمان صداوسیما با قرائت فاتحه ای، به مقام شامخ شهیدان گمنام ادای احترام کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.