دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸

«کاتیوشا»در مراحل پایانی ساخت

فیلم «کاتیوشا»

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «کاتیوشا» ضمن بیان اینکه این اثر هم اکنون در مرحله صداگذاری قرار دارد، از اکران آن در تابستان سال جاری خبر داد.

به گزارش سینماپرس، علی عطشانی کارگردان «کاتیوشا» درباره آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفتگو با یک خبرگزاری بیان کرد: فیلم سینمایی کاتیوشا با پشت سر گذاشتن مراحل فیلمبرداری و تدوین، در حال حاضر در مرحله صداگذاری است و در تلاش هستیم که هرچه سریع‌تر این فیلم سینمایی را آماده نمایش کنیم.  

وی درباره زمان اکران این فیلم اعلام کرد: تصمیم ما، اکران فیلم در فصل تابستان است؛ اما این که چه ماهی از تابستان نصیبمان شود، ‌ مشخص نیست.  

این کارگردان سینمای ایران درباره قرارداد با دفتر پخش برای اکران فیلم سینمایی «کاتیوشا» بیان کرد: به تازگی برای نمایش فیلم سینمایی «کاتیوشا» با دفتر پخش «رسانه فیلمسازان» که مدیریت آن را حبیب اسماعیلی برعهده دارد، قرارداد بسته‌ایم و کارهای اکران فیلم را این دفتر پخش پیگیری خواهد کرد.  

بر اساس این گزارش، فیلمنامه «کاتیوشا» را مهدی علی میرزایی و علی عطشانی بر اساس طرحی از مهراب قاسم‌خانی نوشته‌اند.

هادی حجازی‌فر، احمد مهرانفر، میترا حجار، لیلا اوتادی، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع، خشایار راد، میترا دهقانی، مریم سعیدی، امید منصورفلاح، رادمهر روحانی، سحر خزائیلی، آیلار توکلی، پرهام کریمی، داریوش آقایی، علی محمودی، فاطمه مرتاضی، بیتا عطشانی، غزل یگانگی، المیرا صادق‌پور و آرتین حیدری بازیگران «کاتیوشا» هستند.

در خلاصه قصه کمدی «کاتیوشا» آمده است: «من اگه بخوام توی زندگیم موفق باشم حتما نباید اونجوری به زندگی نگاه کنم که تو نگاه می‌کنی. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.