سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

حضور مرکز گسترش با ۱۷ اثر در بازار فیلم کن

حضور مرکز گسترش با ۱۷ اثر در بازار فیلم کن

سینماپرس: در غرفه‌ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که در بازار فیلم جشنواره فیلم کن برپا است، ۱۷ اثر به پخش‌کنندگان، خریداران و نمایندگان فستیوال‌های جهانی ارائه می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در غرفه‌ مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که در بازار فیلم هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن برپا است، آثار منتخب مستند و انیمیشن این مرکز از جمله «بانو قدس ایران»، «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، «در جستجوی خانه خورشید»، «ترور سرچشمه»، «واریته بلوچی»، «پریخوانی»، «مهر و مسیح»، «رقص با باد»، «خانه دوست»، «مادرم ایل من»، «پسران سندباد؛ داش‌آکل»، «روباه»، «اکتسابات انتسابی»، «پروانگی»، «دارزا»، «صفحه خالی» و «آلفابت» به پخش‌کنندگان، خریداران و نمایندگان فستیوال‌های جهانی ارائه می‌شود.

تمامی فیلم‌های این مرکز دارای لینک vimeo با زیرنویس انگلیسی است.

نسخه چاپی و PDF کاتالوگ سال ۲۰۱۸ مجموعه تولیدات مستند، انیمیشن و داستانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی نیز در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

معرفی طرح‌های مستند در دست تولید مرکز به منظور تولید مشترک، بخش دیگری از فعالیت بین‌المللی این مرکز در بازار فیلم این دوره از جشنواره کن است.

فراخوان بخش بین‌الملل دوازدهمین دوره‌ جشنواره «سینماحقیقت» هم در غرفه‌ مرکز و «داک کورنر» بازار فیلم کن عرضه می‌شود که با استقبال مخاطبان به منظور شرکت در این رویداد سینمای مستند ایران همراه شده است.

طی روزهای اخیر، نمایندگانی از جشنواره‌های ایدفا (هلند)، لایپزیگ (آلمان)، لیسبون (پرتغال) و لوکارنو (سوییس) از غرفه مرکز گسترش در بازار فیلم کن بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.