سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

جین فوندا: دوست دارم با تارانتینو کار کنم

جین فوندا

سینماپرس: «جین فوندا» بازیگر کهنه‌کار آمریکایی در یک تاک‌شو آنلاین در کن شرکت کرد و گفت علاقه مند است با تارانتینو کار کند و از مایکل مدسن خواست در این راه به او کمک کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، جین فوندا دیشب (دوشنبه شب) همراه مایکل مدسن در یک تاک‌شو آنلاین در کن شرکت و صحبت‌های متنوعی مطرح کرد.

مدسِن که در چهار فیلم تارانتینو در طول سال‌ها نقش‌آفرینی کرده است از فوندا پرسید دوست دارد با کارگردانی مثل کوئنتین تارانتینو کار کند یا خیر؟ که فوندا در جواب با تاکید بر چنین آرزویی گفت: نه این که با کارگردانی مثل تارانتینو همکاری کنم، بلکه دلم می خواهد با خود او همکاری کنم.

فوندا در ادامه از مدسن پرسید آیا حاضر است او را به تارانتنیو معرفی کند؟  

در این نشست فوندا از مسایلی که پیرامون بازی اوما تورمن در فیلم «بیل را بکش» مطرح شده بود صحبتی نکرد، اما مدسن به این موضوع پرداخت و از هاروی واینستین به عنوان تهیه‌کننده فیلم‌های تارانتینو نیز حرف زد.

مدسن گفت: فکر می‌کنم خیلی خوب است که حالا همه نسبت به چنین مسایلی هشیاری پیدا کرده‌اند و رفتارهای بد را زیرسبیلی رد نمی‌کنند و آنها را طبیعی نمی‌بینند و به خودشان نمی‌گویند «خب او هم نگاهش این طوری است دیگه. »

بازیگر فیلم‌های تارانتینو افزود: هیچوقت انکار نکردم که از رفتارهای تارانتینو خبر نداشتم، چون داشتم، اما آیا راحت است که زنگ بزنی به یک شبکه تلویزیونی و بگویی چنین و چنان است؟

در ادامه این برنامه، فوندا بر قدرت دوستی زنان تاکید کرد و گفت از فیلم «کلوپ کتاب» همه جا حرف خواهد زد و درباره‌اش بحث می‌کند. این فیلم با بازی دایان کیتون، کاندیس برگن و مری استین بورگن همراه جین فوندا ساخته می‌شود. در نشست دیشب جین فوندا گفت قرارداد بازی در این فیلم را امضا کرد زیرا درباره قدرت خواهری است. وی افزود: می‌خواستم این زنان را بشناسم چون هرگز با هیچ یک از آنها در یک فیلم نبودم.

وی افزود: بدون دوستی با زنان دیگر چه برایمان باقی می‌ماند؟

در هفتاد و یکمین دوره جشنواره فیلم کن مستندی درباره جین فوندا با عنوان «جین فوندا در ۵ پرده» اکران می‌شود.

این بازیگر نخستین بار ۴۰ سال پیش با فیلم «آمدن به خانه» در جشنواره کن حضور یافت. او بعدا برای این فیلم یکی از ۲ اسکارش را دریافت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.