سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

پخش و تحلیل سریال «همراز» در «سی سریال»

 سریال همراز

سینماپرس: سریال تلویزیونی «همراز» در دومین قسمت از مجموعه «سی سریال» شبکه ۴ پخش و تحلیل می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه چهار سیما در ماه رمضان امسال با برنامه «سی سریال» سریال‌های منتخب رمضانی تلویزیون از دهه ۸۰ تا امروز را مرور و به صورت منتخب ۳۰ سریال را در قالب فیلم سینمایی پخش و تحلیل می‌کند.

اولین قسمت از این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی حسین مروی در روز پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برابر با اول ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و در قسمت اول مروری بر سریال های ماه رمضانی از سال ۷۰ تاکنون دارد.

در اولین قسمت از مجموعه «سی سریال» که پنجشنبه ساعت ۱۷ پخش می شود برخی از آثار رمضانی دهه هفتاد معرفی و تحلیل می شود.

در قسمت دوم از مجموعه تلویزیونی که روز جمعه دوم ماه مبارک رمضان پخش می شود مجموعه ۱۵ قسمتی «همراز» در قالب یک قسمت پخش و بررسی می شود.

مجموعه «همراز» به کارگردانی سامان مقدم، نویسندگی سعید رحمانی با حضور ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی ساخته و در سال ۸۱ از شبکه سه سیما پخش شد.

داستان «همراز» درباره ۲ دزد بود که پول زیادی را می‌دزدند. یکی از آنها پول را در حیاط ساختمان مخروبه‌ای پنهان می‌کند، اما دوستش او را به پلیس لو می‌دهد و به زندان می‌افتد. وقتی که از زندان بیرون می‌آید به سراغ پولی می‌رود که پنهان کرده بود، اما جای آن ساختمان مخروبه مسجد ساخته شده است. او برای پیدا کردن پول خود را در نقش یک فرد مومن جا می‌زند و به عنوان خادم مسجد مشغول می‌شود.

«سی سریال» در مدت زمان ۹۰ دقیقه کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است و عصرهای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه چهار سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.