سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸

تصویربرداری یک فیلم کوتاه در غسالخانه

فیلم کوتاه لحد

سینماپرس: میلاد رنجبر دل آسا از تولید دو فیلم کوتاه «لحد» و «خلط» خبر داد و گفت: «در سال های اخیر بخش مهمی از جایزه های سینمای ایران را فیلم های کوتاه جوانان تامین کرده اند»

به گزارش سینماپرس، میلاد رنجبر دل آسا کارگردان و فیلمنامه نویس عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با یک خبرگزاری درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش فیلمنامه ای با عنوان «لحد» نوشتم که قرار است در خردادماه به کارگردانی میلاد ابراهیمی در تهران جلوی دوربین برود که این فیلم اولین اثر حرفه ای اوست که به مدت ۱۵ دقیقه ساخته می شود.

به گفته وی، این فیلم درباره یک خانواده از طبقه متوسط رو به پایین در تهران است که مرگ مشکوکی برای آنها رخ می دهد.

وی افزود: در «لحد» تصویربرداران کیوان شعبانی، صدابردار محمد عیاری و بازیگران اشکان جنابی، میلاد چنگی و بهاره رادوند هستند و من هم نویسندگی و تدوین را بر عهده دارم.

کارگردان فیلم کوتاه «وقتی که ما می خوابیم» با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: در حال حاضر فیلمنامه دیگری با عنوان «خلط» در دست دارم و می خواهم آن را در شهر تبریز و به زبان ترکی بسازم. این فیلم روایتگر داستان خانواده ای است که آبرویشان مانند خلطی در گلو شده است!

رنجبر دل آسا در پایان توضیح داد: همه صحنه های این فیلم کوتاه ۱۵ دقیقه ای در یک غسالخانه فیلمبرداری می شود اما ما هنوز مشکل سرمایه گذار داریم. البته این مشکلی است که اکثر فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه با آن مواجه هستند آن هم در حالی که در سال های اخیر بخش مهمی از جایزه های سینمای ایران را فیلم های کوتاه جوانان تامین کرده اند. به هر حال امیدوارم این مشکل حل شود و طرح هیچ فیلمسازی روی زمین نماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.