چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

انتصاب مدیر اجرایی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

محمد عیدی

سینماپرس: «محمد عیدی» به عنوان مدیر اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، طی حکمی از سوی علیرضا رضاداد دبیر سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، محمد عیدی به عنوان مدیر اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان منصوب شد.

در این حکم آمده است: «باتوجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزشمند جنابعالی، به استناد توافقنامه برگزاری جشنواره و با توجه به هماهنگی به عمل آمده با شهردار محترم اصفهان به موجب این حکم به مدیریت اجرایی سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق و هماهنگی‌هایی که فی ما بین همه ارکان برگزاری در اصفهان معمول خواهید فرمود جشنواره ای شایسته در شان کودکان و نوجوانان برگزار گردد و اهداف متعالی برگزاری جشنواره در رشد و ارتقا و اعتلای فرهنگی این گروه جامعه از طریق سینما محقق گردد. »

محمد عیدی در حال حاضر معاون فرهنگی شهرداری اصفهان و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری اصفهان است.

عضویت در شورای راهبردی مرکز آموزش عالی فرهنگ و هنر، مدرس دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات فرهنگ عامه اصفهان از دیگر سوابق علمی و فرهنگی وی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.