جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

بررسی ابعاد مختلف امتحانات دانش آموزان در «پرانتز باز»

«پرانتز باز»

سینماپرس: رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی وزارت آموزش و پرورش در برنامه این هفته «پرانتز باز» از ابعاد مختلف «امتحانات دانش آموزان» سخن می‌گوید.

به گزارش سینماپرس، هجدهمین قسمت از برنامه «پرانتز باز» با نگاهی به موضوع «امتحانات دانش آموزان» به گفتگو با علی اصغر ایزدی رئیس اداره مشاوره تحصیلی وزارت آموزش و پرورش می پردازد.

در بخش گزارش میدانی با حضور در جمع یک مدرسه دخترانه درباره مشکلاتشان در خصوص امتحانات بحث و گفتگو می شود.

«پرانتز باز» برنامه ای است با رویکرد بررسی اخبار نوجوانان که به صورت هفتگی با اجرای محمودرضا قدیریان و چهار دبیرخبر نوجوان هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶ روی آنتن شبکه امید می رود.

در این برنامه علاوه بر بخش گفتگو با مهمانان و گزارش میدانی که به گفتگو با نوجوانان درباره موضوع اصلی برنامه می پردازد، بخش دیگری در نظر گرفته شده که نوجوانان سنین ۱۳ تا ۲۰ سال می توانند به عنوان خبرنگار افتخاری با برنامه همکاری داشته و گزارش های تصویری و ویدئویی خود را برای پخش، به برنامه ارسال کنند.

عوامل تولید این برنامه عبارت اند از: تهیه کننده: محمود فلاح پرویزی، مدیر تولید و جانشین تهیه کننده : سعید احمدی، سردبیر: حسین شکیب راد، کارگردان: بهرام امانی. اجرا: محمودرضا قدیریان، محسن محبی، سید ابوالفضل سیروس نژاد، ساناز احسانی و زهرا محبوب.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.