جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

همه را به روزه گرفتن تشویق می‌کنم

محمود پاک نیت

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال یوسف پیامبر گفت: روزه‌داری علاوه بر ثواب و سلامت روح، سلامت جسم و جان را باعث می‌شود. انسان باید در این یک ماه همه جوره روزه باشد. دست، زبان، پا، چشم و همه چیز باید در این ماه روزه باشد.

محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: به تمامی مرد سرزمینم فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک می گویم. امیدوارم در این ماه عزیز همه مردم شاد و سلامت و سفره‌هایشان پر رونق و پر روزی باشد.
///////////////////////////////////////
وی با اشاره به شرایط سنی خود درباره روزه داری افزود: بالاخره سن و سال من بالا رفته اما تا جایی که توان داشته باشم سعی می‌کنم روزه هایم را کامل و تمام بگیرم. این روزها مشغول بازی در فیلم "شین" هستم و با توجه به اینکه برخی مواقع هوا بسیار گرم می‌شود شاید در سن من روزه داری سخت باشد.
بازیگر سریال "یوسف پیامبر" با روزه گرفتن را عملی مثبت برای جسم و روح انسان توصیف کرد و ادامه داد: روزه‌داری علاوه بر ثواب و سلامت روح، سلامت جسم و جان را باعث می‌شود. انسان باید در این یک ماه همه جوره روزه باشد. دست، زبان، پا، چشم و همه چیز باید در این ماه روزه باشد. من عاشق ماه رمضان و روزه‌داری هستم و همیشه در پشت صحنه و در کل همه جا سعی می‌کنم تا دوستانم را به روزه داری تشویق کنم.
///////////////////////////////////////
وی با اشاره به خاطره‌ای از روزه‌داری در پشت صحنه سریال "یوسف پیامبر" تاکید کرد: در زمان تولید سریال یوسف پیامبر ما تمامی روزه‌هایمان را می‌گرفتیم. فرج‌الله سلحشور برنامه‌ای ریخته بودند که در این ایام فیلمبرداری شب باشد و همه بتوانند به راحتی روزه بگیرند. وقتی هم سر لوکشین حاضر می‌شدیم سفره افطاری پهن بود و در فضایی بی‌نظیر روزه‌هایمان را باز می‌کردیم و برای سحری به خانه برمی‌گشتیم.
پاک‌نیت با تاکید بر لزوم روزه‌داری توسط بازیگران خاطرنشان کرد: از نظر من روزه داری فضای بسیار خوبی را در پشت صحنه آثار بوجود می‌آورد. امیدوارم سینماگران و کارگردانان شرایطی را در این ما بچینند که همه بازیگران با توجه به زمان آفیش خود بتوانند روزه بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.