شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

راهیابی «روبی و جوجه‌ها» به جشنواره انیماموندی

انیمیشن روبی و جوجه ها

سینماپرس: انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» به کارگردانی برادران نکویی به جشنواره انیماموندی در برزیل راه یافت.

به گزارش سینماپرس انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی به بخش انیمیشن‌های کوتاه کودکان در جشنواره انیماموندی در برزیل راه پیدا کرد.

جشنواره بین‌المللی انیمیشن برزیل از سال ۱۹۹۳ در شهرهای ریودوژانیرو و سائوپائولو برگزار می‌شود و در کنار نمایش، رقابت آثار و برگزاری دوره‌های آموزشی، این جشنواره توزیع محتوای انیمیشنی به رسانه‌ها را در دستور کار دارد.

این جشنواره با یک و نیم میلیون نفر بازدیدکننده جزو پربازدیدترین جشنواره‌های جهان است و از جمله جشنواره‌هایی است که جایره اول آن مجوز ورود به رقابت انیمیشن کوتاه جوایز اسکار را کسب می‌کند.

جشنواره انیماموندی بخش‌های مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به فیلم کوتاه، فیلم بلند سینمایی، فیلم کوتاه کودکان، فیلم بلند بلند کودکان و چند بخش ویژه اشاره کرد. «روبی و جوجه‌ها» در بخش انیمیشن کودکان پذیرفته شده است.

انیمیشن «روبی و جوجه‌ها» که به سفارش مرکز صبا در استودیو گنبدکبود تولید می‌شود، پیش از این به بخش رقابتی جشنواره انسی ۲۰۱۸ نیز راه پیدا کرد.

پیش از این اثر دیگری از استودیو گنبدکبود به کارگردانی برادران نکویی با نام «استریپی» نیز سال ۲۰۱۶ در جشنواره انیماموندی پذیرفته شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.