شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد

بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد

سینماپرس: طی توافقی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر نیرو بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد.

به گزارش سینماپرس، با درخواست و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها، استودیوها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران با تعرفه برق مراکز فرهنگی محاسبه و دریافت خواهد شد.

پیرو مکاتبات سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت نیرو درباره «شمول ماده ۳۷ قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات مالی دولت به لابراتوارها، استودیو ها و مراکز خدمات پشتیبانی فنی سینمای ایران» و موافقت رضا اردکانیان وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها، استودیو ها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران در صورت ارائه مجوز معتبر صادره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تطابق فعالیت محل با مجوز مذکور، با تعرفه برق مراکز فرهنگی محاسبه و دریافت می شود.

محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی با ابلاغ موافقت مذکور، از مدیر عامل خانه سینما و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خواست مکانیزم های صدور مجوز های مربوطه به گونه ای طراحی و اجرا شود که همه واحدهای مشمول بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

در ماه گذشته نیز سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای وظایف حمایتی خود از سینمای ایران، موفق به لغو دریافت عوارض بلیت سینماها از سوی شهرداری ها شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.