شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

نامه «فرهاد مهندس‌پور» به دبیر جدید تئاتر فجر:

امیدوارم ۳ سال دبیر جشنواره تئاتر فجر بمانی

فرهاد مهندس پور -  نادر برهانی مرند

سینماپرس: «فرهاد مهندس‌پور» دبیر جشنواره تئاتر فجر ۳۶ در نامه‌ای انتخاب «نادر برهانی مرند» را به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، فرهاد مهندس پور طی یادداشتی کوتاه انتخاب و معرفی نادر برهانی مرند را به عنوان دبیر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تبریک گفت.

در این یادداشت چنین آمده است: «نادر برهانی مرند نازنین سلام. انتخاب شایسته تو را به تئاتر ایران تبریک می گویم و امیدوارم برنامه های خوبی را که می دانم در سر داری، با جدیت و شکیبایی و به کمک کسانی که به همکاری خواهی طلبید و با مهربانی و عقلانیت جامعه تئاتر ایران و پشتیبانی مطبوعات و خبرنگاران رسانه، پیش ببری و یک بار دیگر نشان بدهی که بزرگترین دغدغه و داعیه این کشور، فرهنگ و اخلاق و انسانیت است.

من به عنوان عضوی از این کل بزرگ، در خدمت تو هستم تا هم سوابق جشنواره سی و ششم از طریق علی اصغر دشتی که افتخار همه ماست، به دبیرخانه ای که برپا خواهی کرد، انتقال یابد و هم در هر مرحله بنا به تشخیص تو برای برپایی هر چه بهتر و باشکوه تر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در کنار تو و همکارانت باشم.

نادر جان، امیدوارم که تو برای دستکم یک دوره سه ساله دبیر جشنواره تئاتر فجر بمانی تا بتوانی برنامه های هدفمند و پیوسته ات را برای اعتلا و معرفی فرهنگ ایران به ما و جهانیان فراهم کنی.

ارادتمند، فرهاد مهندس پور»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.