دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

پاک نیت: متن سریال‌ها ضعیف شده است

محمود پاک نیت

سینماپرس: بازیگر تلویزیون و سینما گفت: سریال «آشوب» علاوه بر اینکه دفاع مقدس و موارد مربوط به آن را نشان می‌دهد کاری عاشقانه است و به جرات می‌گویم که قصه متفاوتی در بین آثار دفاع مقدسی است و تا به حال نمونه آن را ندیده‌ایم.

به گزارش سینماپرس، «محمود پاک نیت» بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به فعایت‌های این روزهای خود گفت: در این مدت و پس از بازی در فیلم سینمایی «شین» کارهای زیادی پیشنهاد شد اما بعد از خواندن متن‌ها هیچ کدامشان را دوست نداشتم.

وی ادامه داد: چندی پیش در سریال «آشوب» به کارگردانی امیر پور وزیری بازی کردم که روایتی در بستر دفاع مقدس است. این سریال علاوه بر اینکه دفاع مقدس و موارد مربوط به آن را نشان می‌دهد کاری عاشقانه است و به جرات می‌گویم که قصه متفاوتی در بین کارهای دفاع مقدسی است.

این بازیگر ضمن اشاره به تفاوت این سریال با هم ژانری‌های خود گفت: «آشوب» ورود عراقی‌ها را به ایران قبل از جنگ نشان می‌دهد که تا به حال نمونه آن را ندیدیم و طی این عراقی‌ها بیمارستان، ‌ خانه و ... مردم ما را از بین می‌برند.  

 سریال «آشوب» به کارگردانی امیر پوروزیری و به تهیه‌کنندگی مهدی همایون‌فر محصول مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه ای اوج است.

داستان مجموعه تلویزیونی «آشوب» قصه‌ای عاشقانه را بعد از انقلاب و همزمان با آغاز جنگ تحمیلی روایت می‌کند. قصه عاشقانه‌ای بین یک جاسوس عراقی و یک پرستار که در فصل اول تا زمان جنگ و سقوط خرمشهر روایت می‌شود و در فصل دوم که طراحی قصه توسط علی دلگشایی و سلمان فرخنده و احسان فکا صورت گرفته تا آزادی خرمشهر ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.