سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

داستان یک قتل در فیلم کوتاه «مرد معمولی»

علیرضا سلطانی

سینماپرس: فیلم کوتاه «مرد معمولی» به کارگردانی علیرضا سلطانی و در مدت ۲۵ دقیقه ساخته می شود.

به گزارش سینماپرس، علیرضا سلطانی کارگردان عرصه فیلم کوتاه در گفتگو با یک خبرگزاری درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: از حدود سه ماه پیش به همراه جمعی از فیلمنامه نویسان خوب زنجانی مشغول نگارش فیلمنامه فیلم کوتاه ۲۵ دقیقه ای با عنوان موقت «مرد معمولی» هستیم که تقریبا کار نگارش آن به پایان رسیده است و در حال تکمیل جزییات هستیم.

وی افزود: حدود ۲ هفته دیگر تمام کارهای این فیلمنامه به پایان می رسد و «مرد معمولی» را به انجمن سینمای جوانان ایران برای ساخت ارایه می دهیم ضمن اینکه قرار است کارگردانی این اثر را خودم به عهده بگیرم.

این کارگردان جوان درباره سوژه فیلمش توضیح داد: این فیلم درباره شخصی است که قتلی انجام داده و به دنبال فردی است که این قتل را به گردن او بیندازد. این سوژه از مدت ها قبل در ذهن من بود و همواره به این فکر می کردم که اگر شخصی قتلی انجام دهد چگونه می تواند مقصر آن قتل را شخص دیگری معرفی کند از همین رو با وکلا و کارآگاهان زیادی صحبت کردیم و آنها به ما گفتند که چگونه یک قاتل می تواند بدون جا گذاشتن هیچ ردپا و سرنخی این کار را انجام دهد.

سلطانی اظهار کرد: در نظر داریم یک ماه پس از اتمام نگارش «مرد معمولی»، این فیلم را در زنجان کلید بزنیم. تمام صحنه های «مرد معمولی» در شب می گذرد و در صورت پیدا کردن یک بازیگر خوب بومی به احتمال نود درصد دیالوگ های این فیلم به زبان ترکی بیان می شود در غیر این صورت از یک بازیگر مطرح ترک زبان بهره مند می شویم.

این کارگردان در پایان گفت: بعد از ساخت «مرد معمولی»، یک فیلم کوتاه دیگر می سازم و سپس سراغ ساخت یک فیلم بلند می روم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.