سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

خاطرات بیوک میرزایی از منوچهر نوذری

بیوک میرزایی

مهر: بیوک میرزایی از خاطرات خود با منوچهر نوذری در برنامه «صبح جمعه با شما» گفت و اینکه برخی از صنوف که در برنامه به آنها انتقاد می شد به قصد زدن نوذری پشت در استودیو جمع می شدند.

بیوک میرزایی از حضور دوباره خود در برنامه «صبح جمعه با شما» در رادیو ایران بعد از سال ها اینگونه گفت: آخرین باری که در برنامه «صبح جمعه با شما» حضور داشتم زمانی بود که منوچهر نوذری هنوز زنده بود و این برنامه را اجرا می کرد.

وی با اشاره به درگذشت چهره های مهم رادیو عنوان کرد: ما دیگر از حضور هنرمندانی چون منوچهر نوذری و یا عزت الله مقبلی و دیگر بزرگانی که در رادیو فعالیت داشتند، محروم هستیم. نوذری بسیار حرفه ای بود و خودش به تنهایی یک برنامه را اداره می کرد.

این بازیگر رادیو با اشاره به خاطرات خود از برنامه «صبح جمعه با شما» با اجرای منوچهر نوذری یادآور شد: من به خاطر دارم که گاهی تماشاگرانی با تفکرهای مختلف به استودیو برنامه می آمدند تا از نوذری انتقاد کنند اما او آنقدر مسلط بود که همه منتقدان عقب نشینی می کردند.

وی اضافه کرد: طنز در آن زمان به موضوعات روز جامعه اشاره داشت و گاهی صنف هایی که ما با آنها شوخی می کردیم جلوی در استودیو می آمدند تا به برنامه اعتراض کنند و حتی نوذری را بزنند اما نوذری کار خود را ادامه می داد و به خوبی از پس انتقادها برمی آمد.

میرزایی درباره برنامه های طنز و رویکرد آنها نسبت به مسایل جامعه اظهار کرد: اگر طنز از معضلات و ضروریات جامعه حرف بزند می تواند مورد پسند مردم باشد. زمان نوذری این برنامه در میان هر قشری و در هر جایی مخاطب داشت چون در لفافه حرف ها را بیان می کرد و انتقادها مطرح می شد.

این بازیگر رادیو نمایش در پایان با اشاره به حضور دوباره اش در این برنامه بیان کرد: اکنون بسیاری از قدیمی ها مثل رضا عبدی که در برنامه «صبح جمعه با شما» با هم همکار بودیم دیگر فعالیتی ندارند چون سن شان بالا رفته است. برخی از قدیمی ها هم که به برنامه بازگشته اند به دلیل حضور خود احمد شیشه گران است که پیش از این هم از عوامل اصلی «صبح جمعه با شما» در زمان نوذری بود و در شکل گیری هنر و مهارت بسیاری از گویندگان و هنرمندان رادیو موثر بود. من هم امروز دوباره به حرمت آقای شیشه گران به این برنامه بازگشتم و امیدوارم که برنامه بتواند باز هم برای مردم جذاب باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.