جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

«حسین ساری»؛ داور بخش پویانمایی جشنواره فیلم ایثار

حسین ساری

سینماپرس: «حسین ساری» مدیر شبکه تلویزیونی آموزش، داوری بخش انیمیشن دومین جشنواره ملی فیلم ایثار را پذیرفت.

به گزارش سینماپرس، حسین ساری به همراه دیگر کارشناسان این بخش آثار پویانمایی رسیده به جشنواره را داوری خواهند کرد.

ساری ضمن بازدید از دبیرخانه و دیدار با سید مرتضی حسینی مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور هنرمندان صاحب نام در جشنواره و در عرصه ترویج فرهنگ ایثار در جامعه که هدف برگزاری این جشنواره است می تواند آموزش و تشویق برای هنرمندان جوان را در پی داشته باشد.

وی درباره بخش پویانمایی عنوان کرد: آثار بسیار خوبی در پویانمایی ساخته شده اند؛ آثاری که زمان شان تا ۲۵ دقیقه هم می رسد در موضوع ایثار و شهادت ساخته شده اند که می تواند از سوی دبیرخانه مورد توجه قرار گیرند.

ساری خرید آثار برتر جشنواره و ایجاد امکان پخش از تلویزیون را یکی از راه های حمایت از هنرمندان جوان دانست و گفت: در این صورت هنرمندان جوان انگیزه بیشتری برای حضور در جشنواره خواهند داشت و در این زمینه فعالیت بیشتر و بهتری خواهند کرد به خصوص در بخش پویانمایی که به لحاظ فنی و نیروهای انسانی در تهیه و تولید به مبالغ بیشتری نیاز دارد.

علاوه بر ساری، مصطفی رزاق کریمی، مهدی فرجی، سید حسین حق گو، محمد نقی فخیم و مرجان ریاحی در جمع داوران جشنواره فیلم ایثار دیده می شوند.

دومین دوره جشنواره که با تاکید بر ایثار اجتماعی و سبک زندگی ایثارگران برگزار خواهد شد در بخش پویانمایی پذیرای آثاری است که حداکثر زمان آن ۱۵ دقیقه باشد. اثر برگزیده این بخش علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، مبلغ سی میلیون ریال دریافت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.