جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

ساخت فیلم سینمایی از «فرمانده»

مسابقه فرمانده

سینماپرس: مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی از تولید یک اثر سینمایی داستانی مبتنی بر مستند مسابقه «فرمانده» و ساخت آثاری برای مخاطب جهانی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، حسین افشار مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی در گفتگو با یک خبرگزاری با اشاره به ساخت یک فیلم سینمایی با محوریت مستندمسابقه «فرمانده» بیان کرد: ما بنا داریم یک فیلم سینمایی بر اساس مستندمسابقه «فرمانده» بسازیم که این بار تمی داستانی دارد.

وی درباره جزییات این فیلم توضیح داد: تیمی در حال کار روی طرح این فیلم هستند که قصه افرادی است که می خواهند در یک مسابقه شرکت کنند و سوژه آن از مستندمسابقه «فرمانده» گرفته شده است و از بازیگران سینما هم استفاده می شود.

افشار در بخش دیگری درباره فعالیت های خانه مستند انقلاب اسلامی اظهار کرد: نمونه ای از فعالیت های ما پخش مستندهایی است که از شبکه مستند دیده می شود، رویکرد جدیدی هم که امسال قرار است دنبال کنیم پرداختن به موضوعات اجتماعی و ساختن روایت هایی از سوژه هایی با این محوریت اجتماعی است که برای مخاطب جهانی جالب باشد.

این تهیه کننده رئالیتی شوهای تلویزیونی در پایان درباره این رویکرد جدید اظهار کرد: نوع روایت و پرداخت ما در این مستندها به گونه ای خواهد بود که زبان جهانی داشته باشد و از گویش منطقه ای و بومی فراتر می رویم. اکنون تیمی در حال کار روی این سوژه ها هستند و در مرحله طرح، پژوهش و تصویب است و سعی داریم سوژه های جذابی را پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.