جمعه ۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

یک کاریکاتوریست:

رسانه ها به «پایان یک داعش» بپردازند

ابوالقاسم طحانیان

مهر: کاریکاتوریست پُرکار بوشهری شرط تاثیرگذاری موثر نمایشگاه «پایان یک داعش» را در انعکاس مناسب خبرگزاری های داخلی و خارجی از این رویداد دانست.

ابوالقاسم طحانیان کاریکاتوریست و گرافیست بوشهری که با ۶ اثر در مسابقه «پایان یک داعش» شرکت کرده است درباره هدفش از شرکت در این مسابقه گفت: قصد من از شرکت در مسابقات و جشنواره ها این است که از رده خارج نشوم و بین دوستان هنرمند حضور داشته باشم و به خلق آثار جدید در موضوعات مختلف و جدید بپردازم.

وی افزود: در مسابقه «پایان یک داعش» با دو پوستر، یک کاریکاتور چهره آنگ سان سوچی، کاریکاتور نتانیاهو و دو کاریکاتور چهره از ولیعهد عربستان شرکت کردم که همه آثارم به نمایشگاه راه یافته است.

طحانیان در پایان درباره تاثیر بین المللی این نمایشگاه بر اذهان عمومی گفت: مطمئناً در ابعاد بین‌المللی تاثیرگذار خواهد بود، اما به شرط اینکه انعکاس خوبی نیز از این رویداد صورت گیرد و خبرگزاری های داخلی و خارجی به آن بپردازند. «پایان یک داعش» مطمئناً مثل جشنواره های میانمار، داعش و ترامپیست که در دنیا خیلی صدا کرد، موثر خواهد بود.

نمایشگاه آثار مسابقه «پایان یک داعش» در گالری های عالی و خانه عکاسان حوزه هنری برپاست و مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این مسابقه ۱۲ خرداد ماه برگزار می شود.

این مسابقه به همت مرکز تجسمی حوزه هنری و گروه هنرهای تجسمی روایت فتح برگزار شده است. مسابقه بین‌المللی «پایان یک داعش» تا اسفند سال ۹۶ در جریان بود و طی آن تعداد ۲۱۲۰ اثر از ۸۷۰ شرکت کننده از ۶۴ کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه رسید و آثار برگزیده توسط هیاتی متشکل از داوران ایرانی و خارجی انتخاب شدند و در حال حاضر نمایشگاه این آثار برپاست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.