شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹

دبیر شورای سیاستگذاری ورزش صداوسیما:

اعزام گزارشگر به جام جهانی کماکان در هاله‌ای از ابهام

حسین ذکایی

تسنیم: هیچ نگرانی و نقطه ابهامی برای پخش بازی‌های جام جهانی از رسانه ملی وجود ندارد و مردم با بهترین کیفیت این مسابقات را دنبال خواهند کرد.

در آستانه جام جهانی فوتبال برخی موضوع حق پخش تلویزیونی را مطرح کردند و در مورد آن قیمت‌هایی هم عنوان شد. ماه‌های اخیر هم زمزمه‌هایی آمد که سازمان صداوسیما برنامه‌های ویژه‌ای برای حق پخش دارد، برخی این طور رایزنی می‌کردند که قرار است حق پخش را بین مردم به فروش برسانند؛ به این شکل که شبکه‌ها در زمان پخش بازی‌ها، کد می‌شوند و تنها کسانی می‌توانند بازی‌ها را ببینند که مبلغی پرداخت کرده باشند، یا شایعات دیگری که همیشه در آستانه چنین رویدادهای بزرگ و پرطرفداری مطرح می‌شود.

حسین ذکایی یکی از باسابقه‌ترین گویندگان اخبار ورزشی سازمان صداوسیماست که علاوه بر این، رسانه‌ای‌ها او را به‌عنوان دبیر شورای سیاستگذاری ورزش رسانه ملی هم می‌شناسند. وی این حرف و حدیث‌ها را شایعه‌ای بیش ندانست و اعلام کرد: مردم نگران نباشند، ان‌شاءالله بازی‌های جام جهانی را با بهترین کیفیت از قاب تلویزیون تماشا خواهند کرد. اینکه برخی درباره حق پخش بازی‌ها درصداوسیما، مطالبی را بیان کرده‌اند، جز شایعه مسئله دیگری نیست. این نوع مسائل همیشه به‌صورت محرمانه در سازمان بوده و هست.

وی در پایان درباره اعزام گزارشگر ایرانی به مسابقات جام جهانی روسیه، افزود: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر اعزام گزارشگران ایرانی به روسیه گرفته نشده و هنوز این موضوع در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.