یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

مراسم ختم مجری محب اهل بیت (ع) برگزار شد

سیدمصطفی موسوی

سینماپرس: مراسم ختم «سیدمصطفی موسوی» مجری برنامه های معارفی صدا و سیما امروز ۶ خرداد در مسجد بلال برگزار شد.

به گزارش سینماپرس مراسم ختم سیدمصطفی موسوی مجری تلویزیون امروز  یکشنبه ۶ خرداد با حضور جمعی از گوینده ها و مجریان تلویزیون و همچنین هنرمندان در مسجد بلال صداوسیما برگزار شد.

عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما، علی اصغر پورمحمدی، علی دارابی، محمد احسانی، محمدحسین محمدزاده، علیرضا برازش، مجید زین العابدین، سیدعلی حمیدی، حجت الاسلام شهاب مرادی، حسن سلطانی، غلامرضا الماسی، مجید قناد، بهمن هاشمی، جواد یحیوی، امیرحسین مدرس، حسین پاکدل، محمد سلوکی، ساعد باقری، سهیل محمودی و جمعی از مجریان و برنامه سازان صداوسیما در این مراسم حضور داشتند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و بعد از آن حسن سلطانی در سخنانی با اشاره به ویژگی های سیدمصطفی موسوی بیان کرد: سیدمصطفی موسوی آنتن را محل عرضه خود نمی دانست بلکه آنتن تلویزیون را محل عرضه انقلاب اسلامی، محبت اهل بیت و مسایلی از این قبیل می دانست.

وی ادامه داد: او هم ضابطه های سازمان و هم انجام تعهد را بلد بود و اعتقاد داشت تا فرصت هست باید خدمت کرد.

سلطانی اظهار کرد: او در ابتدای محرم شب و روز تلاش می کرد تا بتواند یک سلسله برنامه ر ا اجرا کند. خاطرم هست ما زمانی در دهه اول محرم برنامه ای با همکاری یکدیگر داشتیم که او هم مقتل می خواند هم شعرخوانی و اجرای برنامه را بر عهده داشت و به این ترتیب چند کار را با هم انجام می داد.

این مجری تلویزیون یادآور شد: او خیلی از شب ها به دلیل اینکه حالش منقلب می شد نمی توانست برنامه را ادامه دهد.

وی در پایان با اشاره به ویژگی های موسوی بیان کرد: موسوی همه افتخارش این بود که ذاکر اهل بیت نامیده شود.

این مراسم با مداحی اهل بیت پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.