یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

«مورگان فریمن» خود را بی‌گناه خواند

مورگان فریمن

سینماپرس: هنرپیشه دارنده جایزه اسکار می‌گوید: به زنان تجاوز نکرده‌ام و این درست نیست که رفتارهای شوخ و نشاط‌آور به عنوان موارد وحشتناک تجاوز فرض شود.

به گزارش سینماپرس، مورگان فریمن پس از اتهامات تجاوز جنسی اخیر علیه وی، واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای گفت:« از  این که ۸۰ سال از زندگی‌ام در یک چشم به هم زدن و با گزارش رسانه‌ها در خطر فروپاشی است، ویران شدم. اما می‌ خواهم روشن صحبت کنم، من محیط ناامن کاری برای کسی ایجاد نکردم. به زنان تعرض نکردم و از آنها در ازای پیشرفت و استخدام درخواستی نکردم و همه این ادعاهای مطرح شده کذب است. من آدمی هستم که تلاش می‌کنم فضا را برای اطرافیانم راحت کنم و با آن‌ها شوخی کنم اما مشخصا همیشه این رفتارها طبق قصد و  نیت من پیش نرفته است و به همین دلیل است که از همه کسانی که احتمالا آن‌ها را ناراحت کردم عذر می‌خواهم.»

یکی از زنانی که او را به آزار جنسی متهم کرده در فیلمی که هنرپیشه ایفای نقش می‌کرده دستیار تولید بوده و در این مورد اظهار کرده که آقای فریمن سعی کرده تا دامن او را کشیده و بدن او را لمس کند. زنی دیگر گفته که فریمن به او با حالتی هوس‌آلود به او خیره شده و در مورد اندامش صحبت کرده است.

فریمن در جواب این موارد گفته که دوست دارد آدم‌های اطراف او احساس راحتی کنند و سعی کرده با گفتن جوک‌های شاد و جملات نشاط آور فضا را تلطیف کند و قصد خاصی نداشته است و انگار که نتوانسته است به هدف و نیت واقعی‌اش برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.