یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱

جمال شورجه:

پدیده نقش فروشی در سینمای ما وجود دارد

جمال شورجه

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «سی و سه روز» گفت: پدیده نقش فروشی در سینمای ما وجود دارد و افرادی که سودای شهرت دارند با پیشنهاد پول وارد سینما می شوند.

«جمال شورجه» درباره نقش فروشی در سینمای ایران به یک تارنمای خبری گفت: افرادی که سودای شهرت دارند با پیشنهاد پول وارد سینما می شوند و البته این اشخاص به دلیل نداشتن پشتوانه تجربه و علمی خیلی زود از گردانه خارج می شوند و همانطور که به سرعت وارد سینما شده اند به سرعت هم نامشان از ذهن ها پاک می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «سی و سه روز» با اشاره به اینکه خیلی ها بوده اند که با این فرم وارد سینما شده اند و بعد از حضور در چند فیلم از گردانه خارج شده اند، ادامه داد: بهتر است علاقه مندان برای بازیگری به صورت آکادمیک و حرفه ای از اهل فن تجربیات کسب کنند تا در این راه به موفقیت برسند.

شورجه، گفت: البته کسانی که از تئاتر به سینما راه پیدا می کنند به خاطر آموزش گسترده ای که در این حرفه بدست آورده اند موفق تر خواهند بود.

این کارگردان سینما با بیان اینکه البته یکسری روابط هم نیاز هست تا افراد به گردانه بازیگری وارد شوند، خاطرنشان کرد: انسان ها نمی توانند هم منزوی باشد هم پرکار باشد. بنابراین نیاز به رابطه است اما نه به هر قیمتی تلاش کرد تا مقابل دوربین قرار گرفت.

شورجه درباره ساخت سریال حضرت موسی(ع) نیز توضیح داد: درحال حاضر ساخت فیلم حضرت موسی را در دستور کار قرارداریم و مشغول پشت سرگذاشتن پیش تولید فاز اول این فیلم هستیم. البته هنوز به طور قطع بازیگران انتخاب نشده اند و درحال بررسی نقش ها هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.