یکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

اتمام تصویربرداری «رهایم نکن» در یک برج

سریال «دستت را به من بده»

سینماپرس: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور در یک برج به پایان رسید.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی به پایان رسید.

در سکانس پایانی که در یک برج مقابل دوربین رفت، امین تارخ، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص و بابک بهشاد حضور داشتند.  

همچنین تدوین این سریال توسط حسین غضنفریدر مراحل نهایی است و طراحی و ترکیب صدا نیز توسط آرش اسحاقی و کار موسیقی را علیرضا کهن دیری به عهده دارد.  

موسیقی تیتراژ پایانی این سریال را محمد اصفهانی با موسیقی علیرضا کهن دیری خوانده است و اصلاحاتی در این تیتراژ صورت گرفته که طی روزهای آتی با تنظیم جدید پخش خواهد شد.

محمدمهدی عسگرپور پیش از این ساخت سریال‌های موفق تلویزیونی همچون جراحت، نفس گرم، شیدایی، گل‌های گرمسیری و ...را برعهده داشته است.


در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمیپور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، مسعود سخایی، سهی بانو ذوالقدر، حسین ملکی و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «رهایم نکن»آمده است: رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود. خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.  

«رهایم نکن» در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.