جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

آخرین اخبار «۸۷ متر» از زبان کارگردان

پشت صحنه سریال ۸۷ متر

سینماپرس: کارگردان مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» از لغو تصویربرداری این سریال در کشور گرجستان و ادامه مراحل ساخت آن خبر داد.

به گزارش سینماپرس، کیانوش عیاری درباره آخرین مراحل تولید این مجموعه تلویزیونی اظهار کرد: هر چند در ماه مبارک رمضان هستیم ولی همه گروه بازیگر و پشت صحنه در تلاشیم تا کار به موقع به اتمام برسد و به امید خدا به زودی تولید به نیمه راه خواهد رسید.

این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: خوشبختانه در مسیر تولید این سریال بدشانسی نیاوردیم؛ یعنی اینکه خدایی ناکرده برای بازیگران اتفاقی بیفتد یا بیمار شوند و نسبتا با شرایط خوبی کار را ادامه می‌دهیم.

عیاری افزود: کماکان در لوکیشن اصلی خانه، در حال تصویربرداری هستیم؛ جایی که داستان اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردّوّرانی بر سر مالکیت منزل، در حال ضبط است.

کارگردان سریال روزگار قریب تصریح کرد: تا دو هفته آینده فیلمبرداری در لوکیشن خانه به اتمام خواهد رسید و به لوکیشن جدیدی حوالی امامزاده یحیی که منزل خانواده "پوردّوّرانی‌ها" هست، می‌رویم.

او همچنین گفت: در کنار کار ضبط در لوکیشن منزل، تصاویر خارجی و خیابانی هم گرفته می‌شود.

کیانوش عیاری یادآور شد: تاکنون ۷۵۰ دقیقه فیلمبرداری مفید گرفته‌ایم که همزمان هم راف‌کات‌ها و هم تدوین همزمان در حال انجام است؛ به طوری که بخش قابل توجهی از سریال تدوین شده است.

او درباره اضافه شدن سعید آقاخانی به عنوان بازیگر جدید و ماجرای رفتن به گرجستان هم تصریح کرد: سعید آقاخانی به علت مشغله کاری نتوانست به این مجموعه اضافه شود و ماجرای حضور و تصویربرداری بخش هایی از سریال در گرجستان هم به دلیل مسایل مالی کنسل شد.

عیاری در پایان عنوان کرد: امروز (۹ خرداد) بچه ها آف بودند و به امید خدا از فردا دهم خرداد تصویربرداری در لوکیشن اصلی پیگیری می شود.

۸۷ متر داستان دو خانواده به نام پوردّوّرانی و خلیلی است. علیرضا پوردّوّرانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است. محسن به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردّوّرانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردّوّرانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود.

سریال ۸۷ متر به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.