جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

تصویب پیش نویس آیین نامه داخلی کمیته پژوهش و آموزش آسیفا

 آسیفا ایران

سینماپرس: در دوره جدید فعالیت های آسیفا ایران، پیش نویس آیین نامه داخلی کمیته پژوهش و آموزش این انجمن تهیه شده و تصویب گردید.

به گزارش سینماپرس، در پی آغاز فعالیت های این دوره آسیفا ایران و برای شکل گیری کارگروه‌ها و کمیته های انجمن آسیفا، پیش نویس آیین نامه داخلی کمیته پژوهش و آموزش تهیه و تصویب و پس از آن نخستین نشست آشنایی به ‌منظور تبادل نظر و انجام گفتگوهای مقدماتی روز سه شنبه هشتم خرداد ماه تشکیل شد.

با توجه به رویکرد جذب حداکثری هنرمندان حوزه انیمیشن و آشنایی و همکاری دانشگاه های کشور خاصه رشته انیمیشن، جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان انیمیشن دانشگاه سوره شامل تنی چند از اعضای فعال و شاخص کانون فیلم و انیمیشن سوره آمادگی خود را برای فعالیت در کمیته پژوهش و آموزش اعلام کردند. در این نشست محمد مقدم به عنوان نماینده هیات مدیره، فاطمه حسینی شکیب و الهه فرنیا حضور داشتند.

طبق تعاریفی که در آیین نامه کمیته پژوهش و آموزش آمده به چند موضوع مهم پرداخته خواهد شد: ۱- گسترش امر آموزش انیمیشن در سطح عمومی و برای علاقمندان آماتور به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، ۲- ترویج فرهنگ عمومی انیمیشن و گسترش آن به شهرستان ها، ۳- بر پایی دوره‌ های آموزشی تخصصی ملی و بین المللی، ۴- همکاری و برنامه ریزی برای برگزاری نشست‌های تخصصی، جشنواره‌ای و کارگاه‌های عملی و نظری، ۵- تولید  محتوا به صورت مقاله، مجله، بولتن، فصل نامه و همکاری با نشریات تخصصی و عمومی که در حوزه سینمای انیمیشن نیازمند این گونه هم پوشانی باشند، ۶- همکاری و برگزاری برنامه های مشترک با کمیته نمایش انجمن آسیفا و سایر سازمان ها و نهادهایی که در حوزه انیمیشن فعالند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.