یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

همکاری ادی مورفی با نت فلیکس

ادی مورفی

سینماپرس: ادی مورفی، بازیگر، کمدین و خواننده ۵۷ ساله امریکایی در پروژه ای برای نت فلیکس در نقش یک کمدین فقید بازی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، به نقل از آسوشیتدپرس، ادی مورفی در فیلم زندگینامه‌ای بر مبنای خالق شخصیت مشهور دولومیت برای نتفلیکس نقش‌آفرینی می‌کند.

مورفی تهیه کننده این فیلم نیز خواهد بود و کار تولید آن را از ۱۲ ژوئن شروع می‌کند. این فیلم را کریگ بریور کارگردانی می‌کند. فیلمنامه این فیلم توسط اسکات آلکساندر و لری کارازوسکی نوشته شده است.

این پروژه با تمرکز بر زندگی رودی ری مور ساخته می‌شود. او کمدین، موسیقیدان، خواننده و بازیگر بود. وی با خلق شخصیت کمدی به نام «دولومیت» در اوایل دهه ۱۹۷۰ مشهور شد و فیلمی با عنوان «دولومیت» ‌نیز در سال ۱۹۷۵ بر مبنای همین تجربه ساخته شد. وی در این فیلم نقش‌آفرینی هم کرد. مور همچنین در نقش دولومیت در فیلم‌های «تورنادوی انسانی» و «بازگشت دولومیت» بازی کرده بود.

مور سال ۲۰۰۸ در ۸۱ سالگی درگذشت. از وی به عنوان پدرخوانده رپ یاد می‌شود.

مورفی خودش نیز استندآپ کمدی را از سن ۱۵ سالگی و در سال ۱۹۷۶ شروع کرد و در سال ۱۹۸۰ به شهرت رسید و به عنوان یکی از اعضای «ساتردی نایت لایو» پذیرفته شد.

وی در سال‌های اخیر کمتر در فیلم بازی کرده و آخرین نقش‌آفرینی وی سال ۲۰۱۶ در درامی با عنوان «مستر چرچ» بود. پیش از آن او سال ۲۰۱۲ در کمدی درام «هزاران کلمه» ظاهر شده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.