یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

«پاستاریونی» عید فطر کلید می خورد

بیتا منصوری در اکران خصوصی فیلم سینمایی«رخ دیوانه»

سینماپرس: تهیه کننده فیلم سینمایی «پاستاریونی» با اشاره به گذراندن مرحله پیش تولید این اثر از آغاز ضبط آن در شهر تهران خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بیتا منصوری تهیه کننده سینما درباره زمان اکران فیلم سینمایی «کاتی و ستاره» به کارگردانی رضا مجلسی گفت: با توجه به اینکه این روزها به سینمای کودک بهایی نمی دهد دفاتر پخش و سینماداران هم تمایلی به اکران فیلم کودک ندارند و ما هنوز به دنبال این هستیم که بتوانیم قرارداد پخش این فیلم را با یکی از دفاتر پخش ببندیم.

وی با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: پروانه ساخت فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق را گرفته ایم و پیش تولید هم شروع شده است. اگر کارها خوب پیش برود عید فطر کار را جلوی دوربین می بریم و بخش عمده ای از «پاستاریونی» در تهران و یک بخش کوچک آن در اصفهان فیلمبرداری می شود.

منصوری عنوان کرد: «پاستاریونی» یک کمدی خانوادگی مانند آثاری است که در دهه های گذشته خانواده ها و کودکان می توانستند توامان به تماشای آن بنشینند نه مثل کمدی های بی مایه ای که این روزها روی پرده سینما می بینیم.

این تهیه کننده در پایان اظهار کرد: مشغول رایزنی با بازیگران برای حضور در این اثر هستیم و از عوامل پشت دوربین تاکنون با کوهیار کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری به نتیجه رسیده ایم ضمن اینکه فیلمنامه این اثر توسط حمزه صالحی به نگارش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.