یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

نقش فروشی ها چطور برملا می شود؟

عبدالرضا اکبری

سینماپرس، بازیگر مجموعه تلویزیونی «آنام»با اشاره به عدم موفقیت بازیگرانی که با پول وارد سینما می شوند، گفت: «معلوم می شود یکسری اتفاقاتی رخ داده که این نقش نصیب بازیگر بی تجربه شده که وابسته به پول یا پارتی بوده است.»

به گزارش سینماپرس عبدالرضا اکبری در گفت و گو با یک خبرگزاری، در مورد نقش فروشی در سینما، اظهار داشت: نقش فروشی اگر در سینما هم رخ دهد به هرحال خطا صورت می گیرد و هر کسی مطلع نمی شود. اما وقتی یک بازیگر که تا کنون هیچ تجربه ای نداشته و کارگردان یا تهیه کننده ریسک می کنند و نقش بزرگی را به آن شخص می دهند دست ها رو می شود.

وی با اشاره به عدم موفقیت بازیگرانی که با پول وارد سینما می شوند تصریح کرد: معلوم می شود یکسری اتفاقاتی رخ داده که این نقش نصیب بازیگر بی تجربه شده که وابسته به پول یا پارتی بوده است. از این اتفاق ها در سینما رخ می دهد و نمی توان از این موضوع جلوگیری کرد.

بازیگر سریال «پهلوانان نمی میرند» با اشاره به تماشای نمایش دپوتات، افزود: کار کمدی خوب و مفرحی است که در آن بازیگران اجراهای خوبی داشته اند. نمایشنامه دپوتات طوری است که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می کند و همین موضوع باعث به وجود آمدن شور و شوق میان آنها شده است. البته ویژگی اصلی این نمایشنامه بازی خیلی خوب و موثر بازیگران است.

اکبری در خصوص حضور موفق فرزند خود در تئاتر دپوتات، ادامه داد: پندار با توجه به اینکه در اغلب فیلم ها نقش جدی داشته توانایی های خود را در کار کمدی در دپوتات را به نمایش گذاشته است. او در خانه هم طنزهای خاص خود را دارد.

بازیگر سریال «تولدی دیگر»، خاطرنشان کرد: فعلا که در هیچ پروژه ای فعالیت ندارم و در حال حاضر استراحت مطلق می کنم تا با آمادگی کامل پروژه جدیدم را انتخاب کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.