سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

تور اروپایی محمد معتمدی

محمد معتمدی

سینماپرس: خواننده موسیقی ایرانی در قالب ۳ برنامه مجزا کنسرتهایی را در شهرهای مختلف کشور هلند برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، محمد معتمدی در گفتگو با یک خبرگزاری گفت: دور تازه فعالیت های بین المللی خود را در قالب یک پروژه جدید موسیقایی اواخر خرداد ماه سال جاری در کشور هلند آغاز می کنم و طبق تقویم کاری که برای این پروژه در نظر گرفته شده با سه گروه معتبر اروپایی میزبان علاقه مندان موسیقی در قالب سه برنامه مجزا خواهم بود.

وی ادامه  داد: در راستای پروژه ای که برای برگزاری کنسرت های جدیدم تعریف شده من با کوئینتت سازهای بادی «کَلفَکس»، کوارتت سازهای زهی «مَتَنگی» و «رامبرانت تریو» اجراهایی را در مقام خواننده خواهم داشت. هر سه این گروه از مجموعه های بسیار معتبر موسیقی در رویدادهای جهانی هستند و استادان حسین علیزاده و کیهان کلهر اخیرا همکاری هایی را با مجموعه «رامبرانت تریو» داشتند.

این خواننده موسیقی ایرانی با اشاره به ویژگی های این اجراهای زنده که در قالب فستیوال «اورینتال لند اسکیپ – چشم اندازهای شرقی» برگزار می شود، توضیح داد: هر سه گروه ها تجربه های بسیار زیادی با خوانندگان مختلف کشورهای دیگر داشته اند و این برای اولین بار است که یک خواننده ایرانی با آنها پروژه مشترکی را اجرا و با آواز اصیل ایرانی همنشین می شوند.

معتمدی درباره تاریخ برگزاری کنسرت ها نیز اظهار کرد: این کنسرت ها روز جمعه ۲۵ خرداد ماه در آمستردام، روز ۲۶ خرداد در شهر آسن، روز پنجشنبه ۳۱ خرداد در شهر دنهاخ و روز شنبه اول تیر در شهر اوترخت میزبان علاقه مندان موسیقی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.