سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

برگزاری مجموعه کنسرت‌ «شب‌های گروه B»

مجموعه کنسرت‌  شب‌های گروه B

سینماپرس: مجموعه کنسرت‌های «شب‌های گروه B» با اجرای شهرام ناظری و هنرمندانی از پرتقال و اسپانیا به مناسبت همگروهی تیم های ایران، پرتقال و اسپانیا در گروه B جام جهانی برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، در توضیح این رویداد چنین نوشته شده: فوتبال، ابزاری است که در سراسر دنیا میلیون‌ها نفر را به هم متصل می‌کند و موسیقی نیز زبان مشترک در بین مردم جهان است. ما به دنبال حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی و تجربه برگزاری رویدادهای مختلف موسیقی این بار ایده‌ی شب‌های گروه بی به ذهنمان رسید.

در شب اول این رویداد که ۲۸ خرداد اتفاق می‌افتد ابتدا «شهرام ناظری» و پس از آن «خوزه لوئیس مونتون» هر کدام حدود ۴۵ دقیقه به اجرای برنامه خواهند پرداخت و علاقه مندان با تهیه یک بلیت به استقبال هر دو اجرا می‌روند.

خوزه لوئیس مونتون از برجسته‌ترین نوازندگان گیتار فلامنکو در اسپانیا است که همراه با گروهش (گیتار، آکاردئون و پرکاشن) روی صحنه می‌رود. او سابقه همکاری با نشر ECM را در کارنامه دارد.

همچنین در شب دوم (۲۹ خرداد)، گروه لیان به سرپرستی محسن شریفیان و کمانه از پرتغال این رویداد فرهنگی را ادامه می‌دهند. کمانه امروز مهمترین خواننده مرد فادو (موسیقی اصیل پرتغال) است و جدا از فروش بیش از ۶ میلیون نسخه آلبوم، توانسته کاندید جایزه اسکار موسیقی و برنده جوایز مهمی در پرتغال شود.

 شب‌های گروه بی ساعت ۲۱ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند از امروز (سه‌شنبه) جهت تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.