چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

«ابریشم» روی صحنه مرکز تئاتر کانون

نمایش «ابریشم»

سینماپرس: نمایش «ابریشم» به کارگردانی یاسمین پی‌داودی و با مشارکت و نقش‌آفرینی نوجوانان دارای نیازهای ویژه استان البرز روی صحنه مرکز تئاتر کانون می‌رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «ابریشم» در طرح حمایت از اجرای تئاتر فراگیر (کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه) از روز دوشنبه ۲۸ خرداد در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: در نمایشنامه‌ای آهنگین، کرم ابریشم در جنگل پیدایش می‌شود، شیطونک می‌کوشد کرم ابریشم برای او پیله‌ای درست کند تا...

فرانک فرج‌اللهی، حسین کیانی، فتانه امینی، فاطمه گیاهی، پدرام آبادی، بهروز ضرابی‌تبار، بهروز محمدی، یدالله صفایی، سپهر امیدی‌صدر، لعیا امیدی‌فرد و آرزو غفاری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

همچنین مریم خزاعلی مدیر موسسه مادر مهرگستر البرز، محمود جوهری سرپرست گروه و رضا صدرایی سازنده و تنظیم کننده سرودهای پلی‌بک نمایش «ابریشم» از دست‌اندرکاران اجرای این نمایش هستند.

محمدرضا شاملوفرد به عنوان طراح نور، یوسف یونسی به عنوان خواننده سرودهای پلی‌بک، پدرام آبادی به عنوان آهنگساز، نوازنده عود و خواننده موسیقی زنده با این نمایش همکاری می‌کنند.

حسین دانشی همنوازی و تنظیم موسیقی زنده، یاسمین پی‌داودی طراحی دکور، فتانه امینی طراحی و دوخت لباس، طاهره عباسی مسئولیت صدا، رقیه رسولی مسئولیت هماهنگی و آسیه اجاقی گریم این نمایش را بر عهده دارند.

بر همین اساس این نمایش هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.