جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

همکاری کمپانی نیکول کیدمن با آمازون

نیکول کیدمن در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷

سینماپرس: کمپانی آمازون اقدام به امضای قراردادی با شرکت نیکول کیدمن به جهت تولید آثار سرگرمی از جمله محصولات تلویزیونی کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، بلاسم فیلمز کمپانی تولید فیلم متعلق به نیکول کیدمن، طی قراردادی با آمازون استودیوز به این توافق دست یافت که برای این کمپانی دیجیتال سریال‌های تلویزیونی و برنامه تئاتری تولید کند.

جنیفر سالک رییس آمازون استودیوز از کیدمن به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده‌ای یاد کرد که درک کاملی از چگونگی تولید برنامه‌های سرگرم کننده تلویزیونی برای مخاطبان این شبکه دارد.

کیدمن نیز ضمن ابراز خوشحالی از عقد این قرارداد گفت هدفش تولید برنامه‌هایی مهم و سرگرم‌کننده در پلتفرم‌های مختلف است.

کیدمن با کمپانی تولید بلاسم فیلمز که با شریکش پِر ساری راه‌اندازی کرده مینی‌سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» را برای اچ‌بی‌او تولید کرده است و برای آن به عنوان بازیگر، برنده جایزه امی نیز شده است. وی فصل دوم این سریال را در دست تولید دارد.

کمپانی کیدمن در حال تولید یک سریال دیگر برای اچ‌بی‌او نیز است که کیدمن بازیگر آن نیز خواهد بود. این مینی سریال با عنوان «خنثی کردن» با اقتباس از رمانی از لیان موریارتی ساخته می‌شود.

عقد قرارداد با بلاسم فیلمز جدیدترین قرارداد آمازون استودیوز است که با چهره‌های برجسته برای تولید محصول بسته می‌شود. اوایل همین ماه جردن پیلی نیز از طریق کمپانی خودش قراردادی با آمازون منعقد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.