جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸

همبازی شدن "راک" و بازیگر "زن شگفت انگیز"

دواین جانسون

سینماپرس: بازیگر فیلم سینمایی "زن شگفت انگیز" در پروژه سینمایی "یادداشت قرمز" با دواین جانسون همبازی می شود.

به گزارش سینماپرس، "گل گدوت" بازیگر سینمای هالیوود که به تازگی با فیلم "زن شگفت انگیز" در سینماها به ایفای نقش پرداخته با "دواین جانسون" ملقب به راک همکاری خواهد کرد.

این دو بازیگر مطرح سینمای هالیوود در پروژه سینمایی "یادداشت قرمز" به نویسندگی و کارگردانی "راوسون مارشال" در کنار یکدیگر به ایفای نقش خواهند پرداخت. این دو پیش از این در فیلم سریع و خشن همکاری داشته اند.

همکاری بازیگر فیلم زن شگفت انگیز با دواین جانسون///////////////////جمعه

جانسون به تازگی بازی در فیلم سینمایی آسمانخراش را به پایان رسانده است. فیلم "آسمانخراش" ۱۱ ژوئیه ۲۰۱۸ اکران بیم المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

علاوه بر دواین جانسون، پابلو اسکریبر، نوح جانسون، برایان مان، کویم رنکین، تژی ما، مت اولری و نوو کمپبل از جمله سایر بازیگرانی هستند که در فیلم "آسمانخراش" به ایفای نقش پرداخته اند. جانسون در حال حاضر اکران فیلم سینمایی "داد و بیداد" را در هالیوود دارد.

همکاری بازیگر فیلم زن شگفت انگیز با دواین جانسون///////////////////جمعه

فیلم سینمایی "داد و بیداد" به کارگردانی "برد پیتون" در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی با فروشی معادل ۲۱.۵ میلیون دلار در رتبه دوم جدول فروش ایستاد.

این فیلم بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده و ماجرای نابودی یک شهر توسط موجودی غول پیکر را روایت می کند که در این فیلم یک میمون بزرگ است.

مجموعه تصاویر فیلم آسمانخراش با بازی راک رونمایی شد//////////////شنبه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.