شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

فیلمبرداری «هتل بوریواژ» به پایان رسید

فیلم سینمایی «هتل بوریواژ»

سینماپرس: کارگردان فیلم سینمایی «هتل بوریواژ» درباره اکران این فیلم گفت: «درباره اکران برنامه ریزی خاصی انجام ندادیم؛ اما هدفمان حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی است»

به گزارش سینماپرس، فرشاد اکتسابی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت هنری خود گفت: پس از قریب به پانزده سال دوری از سینمای داستانی، فیلمی داستانی به سفارش و ترغیب دوستان ساختیم. طرحی از سال‌ها پیش در ذهنم بود که مطرح کردم و همه به وجد آمدند و من را ترغیب به ساخت آن کردند.

وی افزود: نام این فیلم «هتل بوریواژ» است. این فیلم موضوعی اجتماعی دارد که در لوکیشنی محدود فیلمبرداری شد. کار فیلمبرداری و تدوین «هتل بوریواژ» تمام شده است و درباره اکران برنامه ریزی خاصی انجام ندادیم؛ اما هدفمان حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی است.

این نویسنده با اشاره به بازیگران فیلم جدیدش اظهار کرد: رامک صرافان، مریم الهامیان و مهسام مهدی زاده بازیگران این فیلم هستند.

گفتنی است؛ سایر عوامل سازنده «هتل بوریواژ» عبارتند از:

نویسنده، تدوین و کارگردان: فرشاد اکتسابی، تصویربردار: مهراد امین، صدابردار و صداگذار: حامد حسین زاده، گریم: آذین پذیرا، صداپیشه: الهام فرزانه، عکاس: سارا گوهری، دستیار کارگردان: فاطمه رسول زاده، دستیار تصویربردار: یاسر زمانی و تهیه کنندگی مشترک: فرشاد اکتسابی، مهراد امین.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.