شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

انجام نگارش ۱۰ قسمت از فصل دوم «محکومین»

 سریال «محکومین»

سینماپرس: نگارش ۱۰ قسمت از فصل دوم «محکومین» به تهیه‌کنندگی «بهروز مفید» به پایان رسیده است.

به گزارش سینماپرس، فصل اول مجموعه تلویزیونی «محکومین» با موضوع پرونده‌های قضایی از شبکه یک سیما پخش شد و در حال حاضر فصل دوم آن مرحله نگارش را سپری می‌کند.

تا به حال حدود ۱۰ قسمت از سری دوم نوشته شده و قرار است به روال فصل اول کارگردانی هر اپیزود را یک کارگردان برعهده داشته باشد.  

 موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

لیلا زارع بازیگر ثابت فصل اول سریال بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، مسعود کرامتی، بهادر مالکی، شیدا خلیق، سوگل قلاتیان، افسانه تهرانچی، پریسا راد، مسعود میرطاهری، امین میری، ‌ آشا محرابی، سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساغی زینتی، آتش تقی‌پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت، شبنم قلی‌خانی، ملیکا شریفی نیا، بیژن بنفشه خواه، جعفر دهقان، علیرام نورائی  و ... نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی مشترک سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در دست تولید است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.